شماره تلفن034-42235196
آدرس ایمیلsupport@elecpulse.ir
فروشگاه پالس الکترونیک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

چرا باید حساب کاربری بسازم؟

شما می‌توانید در صفحه تسویه حساب با تکمیل اطلاعات، حساب کاربری خود را بسازید تا برای مراحل بعدی به اطلاعات سفارش خود دسترسی داشته باشید.

 

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید.

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری و روز های تعطیل ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به آن شخص تحویل داده شود؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

 

چگونه از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

با عضویت در سایت می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. بعد از عضویت شما دارای مدیریت سفارش می شوید به این صورت که لیست خریدهای شما در دسترس و قابل ویرایش خواهد بود.

 

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

در صورتی که سفارش به انبار، جهت بسته بندی ارسال نشده باشد امکان ابطال وجود دارد. ولی اگر سفارش بسته بندی شده باشد امکان ابطال آن وجود ندارد. برای ابطال سفارش با شماره تماس پالس الکترونیک تماس بگیرید.

 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

اولویت با ارسال های اینترنتی می باشد.درصورتی که تعداد کالاهای سفارش شما زیاد نباشد امکان سفارش تلفنی وجود دارد.

 

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

کالاهایی که موجود نیستند، اگر سفارش داخل باشند بین ۱ تا  ۷روز کاری تهیه و اگر سفارش خارج باشند بین ۲۰ روز تا ۴۵ روز تهیه می‌شوند.

 

آیا ویژگی هایی که برای محصول نوشته شده همان ویژگی های واقعی محصول است؟

بله. فروشگاه پالس الکترونیک همواره سعی میکند اطلاعات دقیق محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

 

آیا تعداد خرید از یک ‌کالا محدودیتی دارد؟

نه تنها در خرید تعدادی کالا، هیچ محدودیتی وجود ندارد بلکه سفارشات تعداد بالا درخواستی شامل تخفیف های گوناگونی خواهند شد. همچنین اگر تعداد کالای درخواستی شما بیشتر از موجودی کنونی فروشگاه باشد در اغلب موارد امکان تهیه آن در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت از بازار های داخلی و خارجی خواهد بود.

 

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

کارت به کارت

 

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت ،شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار تا ۷۲ ساعت به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

 

به چه روش‌هایی می‌توانم سفارش خود را تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز – سفارشی – باربری و یا ازطریق ترمینال ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال ، نوع ارسال را تغییر دهد.

 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

 

آیا امکان بازگرداندن قطعات وجود دارد؟

به طور کلی قطعات الکترونیکی در صورتی که بسته بندی آن اصلا باز نشده باشد، قابل ارجاع هستند. لازم به ذکر است هزینه های ارسال با مشتری است.

 

اگر کالایی که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با پشتیبانی پالس الکترونیک تماس بگیرید.

 

آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، فروشگاه به طور منظم قیمت‏ محصولات موجود در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند ولی در صورتی که قیمت یک کالا به روز نشده باشد مسئول فروش قیمت جدید را به شما اطلاع می دهد.

 

آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی، قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

اگر از همکاران ما هستید سفارش خود را در سایت ثبت نموده تا بررسی شود و با توجه به تعداد کالا بهترین قیمت به شما ارائه می‌شود.

 

در صورتی که سفارشی را ثبت کنم، ممکن است پس از ثبت سفارش به دلایلی مانند نوسان قیمت ارز، مبلغ ثبت شده تغییر کند؟

در صورتی که مبلغ سفارش ، پرداخت شده باشد مبلغ هیچ تغییری نخواهد کرد ولی اگر مبلغ را واریز نکرده باشید نوسانات قیمت با شما هماهنگ خواهد شد.

 

آیا قیمت‌‏های فروشگاه پالس الکترونیک نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پالس الکترونیک تمام سعی خود را میکند تا محصولات به بهترین قیمت به دست شما برسد.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
چرا باید حساب کاربری بسازم؟
شما می‌توانید در صفحه تسویه حساب با تکمیل اطلاعات، حساب کاربری خود را بسازید تا برای مراحل بعدی به اطلاعات سفارش خود دسترسی داشته باشید.
آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری و روز های تعطیل ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.